Mail og Telemarketing Software

Quickguide - Phoner delen





Phonepilots phonerdel

Generelt
Der er ingen specifik knap til at gemme. Det sker istedet automatisk, når der vælges udfald af opkaldet ovre i højre side. Hvis kunde emnet afviser at blive kunde, klikkes knappen ”afviser” og emnet vil blive lagt i denne liste. Emnet kan findes igen ved at skifte den aktive liste til ”afviser”, oppe over udfaldene i top menuen. Afsluttede udfald nulstilles ved begyndelsen af hver dag for phonere.


Forklaring af funktioner

Vis alle kontakter: En popup vil vise alle kontakter der har været tilknyttet dette
emne og man kan ændre den foretrukne kontakt person ved at markere en fra
listen.

Kontakperson: I disse felter vises detaljer for den primære kontaktperson for emnet.

Knappen "Ny kontakt": Opretter en ny kontaktperson uden at slette den nuværende fra
listen. Overskriver man felterne uden at klikke "Ny kontakt", vil den gamle kontakt blive slettet.

Knappen "Vis alle kontakter": Her vil åbnes en popup hvor ALLE kontaktpersoner for emnet vises. Man kan her vælge en ny primær kontaktperson ved at markere personen. Oprettes en ny her, antages det at det er den nye primære.

Emnevalg: Her kan man se listen over de emner man har og sortere efter f.eks. antal ansatte og branche etc.

Statusoversigt: Her kan man se hvem der har ringet til emnet tidligere med dato og tidspunkt, eller at PL har rykket et emne eller sendt mail.

Næste kontakttidspunkt: der kan man vælge tidspunktet et emne skal kontaktes igen, som f.eks. callback, send materiale eller en reel booking. Det er altid godt hvis man kan aftale et nyt kontakttidspunkt.

Kalender: Her vælger dato og tidspunkt for bookinger og man kan se konsulenternes eksisterende bookinger og ledigheder. Bruges kun til bookinger.

Kommentar: Man kan se historikken og div. Noter

Spørgeskemaet: Hvis man har en opgave der kræver at der skal stilles nogle spørgsmål, skriv svaret ind i det hvide felt og tryk på pilen for at komme
videre.

Opfølgninger:
Disse flyttes automatisk af systemt til ”Klar til opkald” når tidspunktet er inde. Dette sker ved flytning af emner og ved login. Uafsluttede udfald med en stjerne (*) er "prioriterede opfølgninger”, som vil poppe op, selvom man arbejder med en anden opgave.
© Copyright PhonePilot - 2019